Jednorazowe zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 26 października1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. |
|
Wymagane dokumenty: 1. Wniosek o wydanie jednorazowego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży lub poza miejscem sprzedaży. 2. Dowód uiszczenia opłaty. |
|
Opłaty: Procedura wymaga wniesienia opłat.
3) sprzedaż napojów alkoholowych zawierających powyżej 18 % alkoholu wynosi – 175,00 zł |
|
Termin załatwienia sprawy: Załatwienie sprawy powinno nastąpić niezwłocznie. W przypadku, gdy wymagane jest wszczęcie postępowania wyjaśniającego załatwienie sprawy powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
|
|
Miejsce załatwienia sprawy: pokój nr 11 (I piętro), tel.34/355 60 17 wew.28 - procedura wraz z wnioskiem elektronicznym do pobrania: |
|
Tryb odwoławczy: Od Zezwolenia przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Wójta Gminy Secemin w terminie 14 dni od daty doręczenia. |
|
Uwagi: Wnioskodawca składa wniosek w urzędzie gminy właściwym ze względu na lokalizację punktu sprzedaży. |