Wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej |
|
Wymagane dokumenty: 1. Wniosek o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej |
|
Opłaty: Procedura nie wymaga wniesienia opłat. |
|
Termin załatwienia sprawy: Rozpatrzenie wniosku polegające na przekształceniu go na formę dokumentu elektronicznego |
|
Miejsce załatwienia sprawy: pokój nr 11 (I piętro), tel.34/355 60 17 wew.28
- bezpośrednio do CEIDG drogą elektroniczną - procedura wraz z wnioskiem elektronicznym do pobrania: |
|
Tryb odwoławczy: Czynności organu gminy związane z przyjęciem wniosku nie obejmują dokonania wpisu do CEIDG. Od czynności tych, polegających na przekształceniu go na formę dokumentu elektronicznego i przesłaniu do CEIDG, nie przysługują środki odwoławcze, gdyż organem ewidencyjnym jest Minister Rozwoju. |