GMINA SECEMIN
WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ O NIEZALEGANIU Z PODATKIEM LUB STWIERDZAJĄCE STAN ZALEGŁOŚCI
|
Urząd Gminy Secemin ul. Struga 2 29 -145 Secemin tel.:34 3556017 34 3556077 fax: 34 3906860 |
WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ O NIEZALEGANIU Z PODATKIEM |
|
I. Podstawa Prawna: · Art. 306 a par.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 900). · Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2019 r. poz.1000). |
|
II. Wymagany wniosek: Formularz wniosku dostępny jest: · w wersji papierowej w referacie finansowym pok. Nr 6 · w formie elektronicznej – wzór wniosku |
|
III. Załączniki do wniosku: · Dowód uiszczenia opłaty skarbowej. |
|
IV. Dokumenty do wglądu: · Brak |
|
V. Opłaty · Opłata za wydanie zaświadczenia wynosi - 21 zł · Opłatę należy dokonać przelewem na konto Urzędu Gminy Secemin: Bank Spółdzielczy we Włoszczowie Oddział w Seceminie 70 8276 1026 2100 0003 03001. |
|
VI. Termin załatwienia sprawy Niezwłocznie lub nie później niż 7 dni. |
|
VII. Miejsce załatwienia sprawy Adres: Urząd Gminy Secemin ul. Struga 2 29-145 Secemin pokój Nr 6 tel. 34 3995729 |
|
VIII. Godziny pracy Pn.- Pt. 730 - 1530 |
|
IX. Tryb odwoławczy Brak |
|
X. Uwagi Brak |
Pliki do pobrania
WNIOSEK o zaswiadczenie o niezaleganiu.doc (32.50 KB)